Tämä kirjuuttelija on taas tukka putkella ollut menossa ja iltaisin iskee sellainen väsymys ja laiskuus, etten ole jaksanut tulla blogistelemaan.

Viikko meni, viime viikkokin. Tällä viikolla olen sentään jotain saanut tehtyä. Aika päivittää liikuntaohjelmaakin ajan tasalle.  Sain eilettäin kehuja jälleen lisää hoikistuneesta olomuodostani. Olihan se mukavaa kuultavaa, vaikka tosiasiassa painoni ei ole laskenut… varmaan kuukausiin.

Tajusin, että olen kohta jo vuoden tätä kuntoilua ja laihduttelua jatkanut. Ja mitä olen saanut aikaan… Alle kymmenen kiloa vuodessa. Ei sillä kovin paljoa voi henkseleitään paukutella. Ja tuota ajatellessa turhautuminen iskee.

Pari hauskaa yksityiskohtaa silti kerron. Elämäntapojen muutoksen ja innostuneen kuntoilun tuloksena on tapahtunut kaksi todella omituista, siis todella omituista, asiaa. Ensimmäinen on se, että olen kasvanut 1,5cm viimeisen vuoden aikana. Olenhan siis jo 24- vuotias, joten ei ole kysymys mistään puberteetin pituuskasvusta. Mittautin itseni jokin aika sitten, ja olin aivan ällikällä lyöty tuloksesta :D Olen varma, että ruotoni on oiennut pilateksen ja lihasten vahvistumisen myötä, ja kasvu johtuu siitä. Mutta yhtä kaikki, erittäin eksoottista.

Toinen tapahtunut muutos on se, että kengän kokoni on pienentynyt yhdellä. Vanhat kenkäni ovat jääneet väljiksi, ja entisen 39-40 koon sijaan ostan nykyisin kenkiä 38-39 koossa. Tätä en oikein osaa selittää, jalkaterissä sitä itraa ei niin paljoa oikeasti ole. Vaatteet kyllä pienenee monilla laihduttaessa, mutta että kengät. En tiedä mistä tämä ihme oikein johtuu, mutta niin se vain on. Vanhat lempikorkkarinikin vetävät jo jalan villasukkaan paketoitunakin. En valita, onpa syytä taas kenkäfriikille uusien hankintojen tekoon. :)

Ensi maanantaina punnitus, huh. Jännät paikat. Nyt salille!