Hahaa! Sain kuin sainkin puristettua tänään jalkaani ne raitafarkut, mistä olen kirjoitellut useampaankin otteeseen. Voittajafiilis tuli! Vaikka keski- ja alavartaloni näytti aivan sieneltä, sillä übertiukat farkut puristaa vyötärölle mahtavan renkaan. Naurettiin aivan kippurassa yhdessä miehen kanssa. Laitan tänään vielä kuvan, ehkä. Jos riittää pokka. Ainakin saatte hyvät naurut!

Voin sitten laittaa jatkossa kuvia, kuinka se makkara alkaa sulaa.

Ne housut on erään vaateketjun "isojen tyttöjen" mallistosta, olevinaan kokoa 46. Tainnut sattua jokin virhe, sillä ne ovat jotakuinkin koon tai vähän reilun verran pienemmät, kuin nyt käytössä olevat 44 kokoiset farkut.

Käytiin eilen kirpparilla, ja löysin paritkin hienot farkut, sekä pikkumustan sovittamista varten. Mutta voi äly, farkut oli molemmat liian isot. Oikeastaan ei kai siitä voi hirveän pahoillaan olla, koska joskus olen riemuinnut siitäkin, että olen löytänyt kaupasta vaatteen joka on minulle liian iso. Mutta olisi ollut kiva saada kahdet lähes uudet farkut pilkkahintaan.

Ja se pikkumusta. Se oli kyllä hieno. Mutta ei istunut sitten huonostikaan rintavarustuksen kohdalta, ja oli selkäpuolelta sitten pussilla. Tämä vain vahvistaa sen faktan, että mulla on etupuoli ja takapuoli eri paria. Se huomattiin jo, kun mulle tehtiin vanhojentanssimekkoa ja kun muutamia muita juhlavaatteita kun olen itselleni tehnyt. Kaavoja joutuu muuttamaan selästä pienemmäksi, ja edestä suuremmaksi jotta saa istuvan vaatteen. Tuleekohan näistä joskus vielä parit?

Tänään on luvassa pitkä lenkki. Käyn lenkittämässä miehen vähän lyhyemmällä matkalla, ja hän lupasi tulla sitten pyörällä mukaan pidemmälle  lenkille. Sykemittariin täytyy vaihtaa uudet paristot, se on alkanut sekoilla oikein urakalla. Kuntoilu luistaa, aurinko paistaa ja elämä hymyilee!