Löysin Kirsun blogista saamani tunnustuksen, Beautiful Blogger Awardin. Kiitos kiitos kovasti, vaikka näin myöhään tämän nyt löysinkin. Kirsun blogia olen seuraillut alusta alkaen, ja persoonakin on aivan valloittava! Hämmennyksen vallassa siis etsiskelin tämän läpyskän, ja laitan sen tähän näkyviin. Mihinkään sivupalkkiin en tuota osannut laittaa, mutta tässä se nyt on.

 

Tämän yhteydessä pitäisi siis kertoa seitsemän tunnustusta. Mähän tykkään tunnetusti kertoa itsestäni asioita, ja täällä olen tilitellyt niitä. Mutta ehkä jotakin on jäänyt silti kaivelematta.

  1. Kun stressaannun tai hermostun pahasti, alan palella. Hampaat lyö loukkua ja  hytisen kuin hypotermian partaalla ja raajat kylmenee pakastelihaksi.
  2. Minun on todella vaikea kieltäytyä mistään palveluksista ja pyynnöistä, joita läheiset tai ystävät esittää. Tämän vuoksi, kun tiedän, että jotain sellaista on tulossa, enkä mitenkään ehdi tai jaksa, en vastaa puhelimeen. Jotenkin se on paljon helpompaa, kuin sanoa ei.
  3. Edellä mainitun ein sanomisen vaikeuden vuoksi joudun usein hankaluuksiin. Teen hommia sietokykyni yli, ja väsyn. Onneksi en katkeroidu kuitenkaan helposti.
  4. Pidän edelleen äidiltäni salassa satunnaisen tupakointini. Olen siis kuitekin jo yli 25 vuotias. Yritän kuitenkin kovaakin kovemmin päästä paheesta, siis tupakoinnista, en salailusta.
  5. Olen alkanut kuukausi sitten käyttää muotoilevia, kainaloon asti olevia tukikalsareita. Ne on ihanat, mutta ei tätä kyllä tutuille kehtaa kertoa.
  6. En uskalla kertoa kenellekään todellista kuppikokoani. Ainoastaan mieheni tietää sen oikean lukeman. Pelkään, että minulle nauretaan. Koska lukema on mielestäni naurettava.
  7. Omistan kymmeniä pareja kenkiä, joista käytän kaksia. Kuraisia, kuluneita tennareitani ja juoksukenkiä. Mielestäni korkokengät ovat kuitenkin esteettisiä, katselen niitä ehkä mieluummin kuin käytän. Niiden vaarallisuus on valjennut minulle ennen näkemättömällä tavalla viime aikoina, joten niiden käyttämisessä on periaatteellinen ongelmakin. Mielestäni myös kenkien ostaminen vain katselua varten on turhaakin turhempaa luonnonvarojen ja rahan tuhlausta. Yritän siis rajoittaa.

Tämä pitäisi jakaa sitten eteenpäin. Laitan tämän nyt eteenpäin siis Inkalle, jonka juoksublogia olen tykännyt seurailla lähes sen alusta asti. Kanssajuoksijat on aina ihana asia, ja sen vuoksi liitän tähän myös Quantinan.