Huhhuh, nyt on otettava härkää sarvista ja avattava se uusi tekstiasiakirja ja alettava rustailemaan sitä gradua paperille. Tänään on synnyttävä vähintään pari sivua, se on mun tavoite. Lepohetkeä ei tule ennen sitä.

Kävin tosiaan siellä pumpissa eilen. Ja olen edelleen ihan keitetty spagetti. Olen varma, että jäykistyn päivän mittaan liikuntakyvyttömäksi. Aivan tajuttoman rankkaa oli pumpissa, askelkyykyissä piti jo lopettaa kesken, ettei kramppaa reisi eikä pakara. Millähän sitä sitten olisi mennyt kotiin... taksilla varmaan?

Tänään BodyBalanceen. Oi, odotan sitä innolla. Ehkä mun lihaksetkin välttää pahimman jäykistymisen, kun liikuttelen niitä maltilla illalla. Tekisi mieli käydä juoksemassakin tässä päivällä, mutta taitaa mennä vähän liiallisuuksiin se.

Aamusella oikein korostin mukavaa oloani, ja värkkäsin lounastapaamista varten tukkani ja sudin vähän maalia naamaan. Tämäkin on lumipalloefekti, kun alkaa mennä paremmin, alkaa todella mennä paremmin. Olen tainnut viimeksi kammata naamaani työkeikalle helmikuussa. Olihan tuo sitten jo aikakin, ja pitihän sitä ottaa eilen hankitut uudet meikitkin käyttöön.

25- vuotiaan akneani päätin alkaa hoitaa Basironilla. Toivon todella, että siitä löytyy jonkinlainen apu käänteisillä väreillä olevaan kärpässieninaamaani. Stressikin se kyllä puskee tuota kukkaa naamaan, mutta senkin puolesta pitäisi alkaa helpottaa. Ja ihana, kamala kevätaurinko se alkaa pian vaikuttaa naamaan myös. Se vaikuttaa kyllä myös päähän, joka ei tunnu kestävän kirkasta valoa. Pakko kulkea lähes koko ajan aurinkolasit silmillä, kun kirkas valo aiheuttaa megalomaanisen päänsäryn.

Tämä hyvä mieli ei kuitenkaan vielä ole näkynyt painossa. Se on ihan törkeän paljon. Mutta kyllä, olen luottavainen. Paljon luottavaisempi kuin gradunteon suhteen. Nyt paiskimaan töitä, palaamme taas!