Lähdemme illalla miehen kanssa lompostelemaan sen Cooperin testin. Huh. Jännittää.

Edellinen juostu tulos on 1500 metriä, ennen harrastuksen aloittamista keväällä 2009. Juoksin taas syksyllä testin, mutta ajanotto meni käsille, joten tulokset eivät ole mihinkään nähden vertailukelpoisia. Tavoittelen kyllä ihan merkittävää parannusta tuohon tulokseen, mikä se sitten lieneekään se merkittävä parannus. 1500 metriä kun menee kävellen, tai siis pitäis mennä...

Entä jos en pääse yhtään pidemmälle? Entä jos pääsenkin vain muutaman sata metriä pidemmälle. Onko vuoden treenit olleet turhia? Ei kai, onneksi sentään olen tykänny juoksemisesta, ettei se nyt ihan hukkaan ole mennyt. Mutta kehtaako sitä edes laittaa näkyviin, jos se tulos on jotain ihan kaameaa.

Omg, muuten kävin katsoo noita tuloslistoja Wikipediassa. Mä olen ollut keskitason kuupperin juoksija yläasteella. Varmaan vedin ihan sinnillä niin pitkälle. Muistanpa kyllä, kun koululääkäri kysyi sitä tulosta (en tiedä miksi) ja sanoin luvut ääneen, niin lekuri tokaisi, että oho, onpa hyvä tulos noin lihavalle tytölle. Aika perseestä, nyt jos totta puhutaan, niin tollanen kommentointi. Mä en edelleenkään voi olla varma, oonko ollut läski lapsena ja nuorenakin. Valokuvissa oon ihan sopusuhtainen (lukuunottamatta aika karkean kokoisia rintoja) mutta muistot on kyllä ihan jotain muuta, samoin kuin sukulaisten ja lääkäreiden ja ikätovereiden kommentit. Ketä tässä sitte uskotaan?

Niin, mutta siis pointti oli siinä, että tavoite on tehdä taas aika hyvä tulos näin lihavalle tytölle. Raportoin illalla, tai sitten ehkä huomenna tuloksesta, jos ei tapahdu jotain tosi noloa. Jos en saa kunnollista tulosta, kerron teille mun päänympäryksen. Se nimittäin on ainakin keskimääräistä suurempi!

Pitäkää peukkuja!