1. Paino on takaisin yli 90 kilon. Ei paljon, mutta on kuitenkin. Tämä on periaatekysymys. Taas on lähdetty ottamaan vähän liian löysin rantein. Liikkumattomuus on jatkunut kohtuuttoman pitkään. AHISTAA!

2. Autot on helvetinkoneita. Mies osti auton kuukausi sitten, ja olen ollut työhommissani nyt melko riippuvainen autosta. VAG-konsernin tuote on jättänyt minut kahdesti tien päälle, autoon on upotettu lähes 1000 euroa remonttirahaa ja odottamassa on toinen nelinumeroisen summan maksava remontti ja kyse on todellakin vain siitä, että auto saataisiin liikkeelle. Tämä siis kuukausi sitten ostettuun autoon, joka on vasta muutaman vuoden vanha. -> kohta ollaan henkilökohtaisessa konkurssissa

3. Kukkia netin kautta välittävä palvelu vei ruokarahat. Tilasin kukkia, joita ei sitten voitukaan toimittaa ja rahojen palautus kestänee pari päivää. Kukat oli kuitenkin pakko hankkia, onneksi onnistui korvaavan palvelun kautta, tili ammottaa tyhjyyttään. (kukat ei muuten ole halpoja -> konkurssiuhka synkkenee)

4. Minulla on vuorokauden mittainen univelka. Olen kuin mikäkin sähköjänis, kun säpsähtelen ja juon kahvia ja puhun sekavia. Kiire on sairautta!

5. Työnantaja panttaa palkkaani -> konkurssi näyttää lähes varmalta

6. Kasvojen iho on kuin sitä olisi vedelty raastinraudalla. Minulla ei ollut teini-ikäisenä, eikä vielä parikymppisenäkään mitään iho-ongelmia. Olen varmaankin tullut uuteen murrosikään, kun naama kukkii ja punoittaa kuin salamipitsa.

7. Olen läski.

Ja kuitenkin, huoleni ovat niin saakelin pieniä ja lapsellisia, että ihan ärsytän itseäni!